۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۷

فرماندار اسلامشهر:

نامزدهای انتخابات شورای شهراسلامشهر ممنوعیت تبلیغات را رعایت کنند

نامزدهای انتخابات شورای شهراسلامشهر ممنوعیت تبلیغات را رعایت کنند

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر اسلامشهر با توجه به اتمام زمان قانونی، ممنوعیت تبلیغات را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسل پور عصر پنجشنبه در جلسه هیأت اجرایی انتخابات ضمن دعوت از مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر برای مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه فوق اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین الملل را دو چندان کرده و روز جمعه را به جشن ملی ایرانیان تبدیل خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های چندماهه اعضای هیأت اجرایی برای برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان تصریح کرد: تمامی امکانات، تجهیزات و زیر ساخت‌ها برای برگزاری انتخابات آماده شده و امیدوارم با همکاری و تعامل برادرانه اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان، روند رأی گیری در روز جمعه به دور مسائل حاشیه‌ای برگزار شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اتمام زمان قانونی تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی عنوا ن داشت: هرگونه فعالیت تبلیغی نامزدهای انتخاباتی در روزهای پنج شنبه و جمعه ممنوع است و همه نامزدها و هوادارانشان ملزم به رعایت این ممنوعیت هستند.

کد خبر 5237404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha