۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان مطرح کرد؛

حفاظت ۴۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی از صندوق‌های اخذ رای

حفاظت ۴۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی از صندوق‌های اخذ رای

همدان _ دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴ هزار و ۶۸۲ نفر از نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه حفاظت از صندوق‌های آرای مردم را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اخوان جمعه ۲۸ خردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: در شرایط حساس داخلی و بین المللی بر اهمیت این دوره از انتخابات افزوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه گذشته ستاد امنیت انتخابات موازی با ستاد انتخابات استان تشکیل شد و در این رابطه شاهد تعامل و هماهنگی با نهادهای انتظامی هستیم، حدود ۴ هزار و ۶۸۲ نفر از نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه حفاظت از صندوق‌های آرای مردم را برعهده دارند.

دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان گفت: مسئول حفاظت از صندوق‌ها بر عهده نیروی انتظامی است و از کمک نیروهای سپاه و بسیج نیز برای ایجاد امنیت و آرامش در سراسر استان استفاده کرده‌ایم.

اخوان با اشاره به امنیت مطلوب استان همدان، افزود: خوشبختانه استان همدان استان امنی است و از ابتدای رأی گیری هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث فضای مجازی پلیس فتا نظارت کامل بر فضای روانی دارد، ادامه داد: مسئولان قضائی و پلیس فتا بر عملکرد فضای مجازی و ارشاد در آن نیاز دارند و تاکنون مشکلی در سطح استان نداشته‌ایم.

دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات همدان افزود: تا کنون ۱۲ جلسه در کمیته امنیت انتخابات استان برگزار شده است.

کد خبر 5238055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha