۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴

امام جمعه رویان:

مشارکت و انتخاب فرد اصلح ۲ رکن اصلی انتخابات است

مشارکت و انتخاب فرد اصلح ۲ رکن اصلی انتخابات است

شاهرود- امام جمعه رویان با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که یکبار دیگر اهل حماسه آفرینی هستند، گفت: مشارکت و همچنین انتخاب فرد اصلح دو رکن اصلی انتخابات محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه خرداد ماه ۱۴۰۰ به میزبانی مسجد جامع رویان، با بیان اینکه امروز مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شورای اسلامی، نشان دادند که اهل حماسه آفرینی هستند، تاکید کرد: حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه دو رکن اصلی انتخابات مشارکت و همچنین انتخاب اصلح است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز و پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداختند، گفت که امروز اصل و صحنه گردان مملکت مردم هستند.

امام جمعه رویان با بیان اینکه انتخابات یک روز است اما اثر آن سال‌ها باقی می‌ماند، تاکید داشت: مردم ما خوب می‌دانند که انتخاب اصلح در کنار مشارکت بالا می‌تواند چه میزان تأثیر گذاری داشته باشد در نتیجه باید گفت مردم ما به خوبی مسئولیت خویش را می‌شناسند.

معصومی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کاری که امروز مردم ما تا شب انجام می‌دهند در واقع آینده سازی کشور است، ابراز داشت: انتخاب مردم تضمین کننده شرایط چند سال آتی مملکت است.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه بایدن رئیس جمهور آمریکا فقط چهره فردی را دارد که خواهان بازگشت برجام است اما در باطن اینگونه نیست، تاکید کرد: واقعیت این است که نه آمریکا و نه اروپا دوست نداشته و نمی‌خواهند که تحریم‌های ترامپ علیه ایران برداشته شود آنان در صدد هستند که از تحریم‌ها به مثابه اهرم فشار علیه کشورمان بهره بگیرند.

امام جمعه رویان با بیان اینکه امروز شرایط اسرائیل و آمریکا در منطقه خوب نیست، گفت: پیروزی اسد، شکست ترامپ به عنوان حامی اسرائیل، شکست اسرائیل در جنگ ماه قبل و سقوط نتانیاهو همگی نشان از افول اسرائیل در منطقه می‌دهد.

کد خبر 5238150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha