۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰

به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

تجلیل از ۲۳ نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری کرمانشاه

تجلیل از ۲۳ نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری کرمانشاه

کرمانشاه- به مناسبت هفته قوه قضائیه از ۲۳ نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از ۲۳ نفر از از قضات و کارمندان نمونه حوزه‌های قضائی استان کرمانشاه که در رسیدگی به امور محوله، تکریم ارباب رجوع و ارتقای جایگاه دستگاه قضائی عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تجلیل شد.

پرویز توسلی زاده در این مراسم اظهار کرد: تلاش کردیم رابطه خوبی میان مجموعه قضائی استان کرمانشاه ایجاد کنیم و معتقدیم پیشرفت زمانی حاصل می‌شود که کارها علم محور و تجربه گستر باشد.

وی افزود: بنای کار ما رابطه خوب با مردم و همکاران است و در این راستا تا جایی که ممکن بوده پذیرای درخواست‌های این عزیزان بوده‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به حدیثی از امام هادی (ع) که می‌فرمایند: «من هانت علیه نفسه فلا تامن شره بترس از آدمی که خودش برای خودش قیمت ندارد. آدمی که احساس شرافت و کرامت در خود نمی‌کند از شر او ایمن مباش» تصریح کرد: دیده شدن و احساس ارزشمند بودن، محور اخلاق حرفه‌ای است و منتهی به تولید رفتار مثبت می‌شود؛ بنابراین اگر مشکلی هم باشد با همکاران در میان گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از کسانی است که با تمام وجود و همه محدودیت‌ها، متعهدانه به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران خدمت می‌کنند، اگرچه پاداش این مجاهدت‌ها و تلاش‌های صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

توسلی زاده ادامه داد: قطعاً یکی از پایه‌های اساسی دستگاه قضائی، منابع انسانی آن است و بدون تردید کارآمدی، پویایی و نشاط سازمانی کارکنان قضائی و اداری، موجب افزایش بهره وری، تسهیل در جهت نیل به آرمان‌ها و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مراجعین خواهد شد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه خاطرنشان کرد: کادر قضائی و اداری دستگاه قضائی استان برای ما بسیار ارزشمند و با اهمیت است و همواره برآنیم آرامش را برای این عزیزان فراهم کنیم.

کد خبر 5245418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha