۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹

استمرار پیگیری‌های مهر؛

نامه به رئیس جمهور در رابطه با حواشی مربوط به سد «بختیاری» لرستان

نامه به رئیس جمهور در رابطه با حواشی مربوط به سد «بختیاری» لرستان

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی ایجاد شده در رابطه با سد «بختیاری» لرستان به رئیس جمهور نامه نوشت.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: اخیراً در فضای مجازی لرستان نامه‌ای تحت عنوان «انتقال طرح سد و نیروگاه «بختیاری» به سازمان آب و برق خوزستان» منتشر شده و این امر واکنش افکار عمومی استان را به دنبال داشته است.

خبرگزاری مهر در گزارشی این موضوع را مورد بررسی قرار داد که متن آن را اینجا می‌توانید بخوانید.

در این راستا «مهرداد ویسکرمی» نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشت که متن آن در زیر آمده است:

نامه به رئیس جمهور در رابطه با حواشی مربوط به سد بختیاری

اخیراً نامه‌ای با امضای جناب مهندس فراز رابعی غلامی، رئیس حوزه آبریز کارون بزرگ در پاسخ به نامه یکی از نمایندگان محترم استان خوزستان مبنی بر «درخواست انتقال طرح سد و نیروگاه بختیاری به سازمان آب و برق خوزستان» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که باعث ایجاد ناراحتی و حساسیت در میان مردم شریف لرستان شده است.

این روزها کمبود برق و «آب قابل تنظیم» در استان لرستان که ناشی از مدیریت ظالمانه در حیطه «تخصیص آب» و «سد سازی» در گذشته و حال است، ناخشنودی مردم را تشدید نموده و اینگونه حرکات می‌تواند زمینه بروز مشکلات اجتماعی و امنیتی را فراهم آورد.

ویسکرمی در پایان نامه خطاب به ریاست جمهور بیان کرده است: خواهشمند است به عنوان رئیس شورای امنیت ملی، ترتیبی اتخاذ شود که اینگونه حرکات ناپخته و بدهنگام در راستای منافع ملی مورد مدیریت شایسته قرار گیرد.

کد خبر 5252266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha