۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲

امام جمعه ارومیه:

شورای شهر ارومیه در سریع‌ترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند

شورای شهر ارومیه در سریع‌ترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شورای شهر ارومیه در سریع‌ترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: شورای شهر فردی را برای شهرداری انتخاب کنند که دین دار و خدا ترس باشد زیرا کسی که این ویژگی‌ها را نداشته باشد شایسته شهردار شدن نیست.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر ششم ارومیه کسی را انتخاب کنند که دین دار باشد و ترس از خدا داشته باشد زیر کسی که ترس از خدا نداشته باشد شایسته شهردار شدن نیست.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه شورای شهر از گذشته درس عبرت بگیرد و بهترین شخص را انتخاب کنند تا مشکلات شهر به درستی مدیریت شود، اظهار کرد: باید مواظبت کنیم تا برخی با سخنان تحریک آمیز امنیت را به خطر نیاندازند.

وی ادامه داد: باید بدانیم همه چیز در سایه امنیت به وجود می‌آید و کسانی که امنیت را زیر سوال می‌برد، مصالح مسلمانان را مدنظر ندارد و باید از امنیت مواظبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ویروس کرونا مهمترین مساله روز در کشور است و باید همه ما اصول بهداشتی را در مراسمات رعایت کنیم.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات نیز از مسائل مهم است و باید در این شرایط موجود مورد توجه قرار گیرد و این روش و سیره اهل بیت است و باید این روش را ادامه دهیم تا نیازهای افراد نیازمند کمی رفع گردد.

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: مساله امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین بوده و باید مورد توجه قرار گیرد زیرا دستان قصد دارند امر به معروف و نهی از منکر از جامعه ما حذف کنند.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اساس دین ماست و به خاطر همین مساله امام حسین (ع) به شهادت رسید و باید بیش از پیش در جامعه ما مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5280326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha