۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

فرماندار نیشابور:

بیمارستان صحرایی ۹۶ تخت‌خوابی در نیشابور ایجاد می‌شود

بیمارستان صحرایی ۹۶ تخت‌خوابی در نیشابور ایجاد می‌شود

نیشابور - فرماندار نیشابور از ایجاد بیمارستان صحرایی ۹۶ تخت‌خوابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قامتی ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی ۹۶ تخت‌خوابی با همکاری تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) در شهرستان نیشابور راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع از ۲ طریق برپایی بیمارستان صحرایی یا تأمین مکانی مناسب برای بیمارستانی در سطح ۴ و تجهیز آن پیگیری شد که در نهایت مقرر شد سالن ورزشی «شهدای مدافع حرم» با همکاری تیپ ۲۱ امام رضا (ع) توسط دانشکده علوم پزشکی با ۹۶ تخت تجهیز و توسط بهداری تیپ مدیریت شود.

فرماندار نیشابور افزود: پس از طرح موضوع در قرارگاه استانی، متعاقب آن حضور استاندار محترم و دستور جلسه فوق‌العاده کرونا شهرستان، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای برپایی بیمارستان صحرایی انجام شد.

وی اضافه کرد: با موافقت استاندار خراسان رضوی، تعداد ۱۰۰ کپسول اکسیژن نیز تحویل شهرستان نیشابور شد.

قامتی خاطرنشان کرد: مرکز کلینیک عطار نیشابور نیز به حسینه امام سجاد (ع) این شهر منتقل شد و از این پس تمامی تزریقات سرپایی رمدسیویر در این محل انجام می‌شود.

وی گفت: مرکز کلینیک عطار به یک بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی تبدیل خواهد شد که در این راستا، یک دستگاه اکسیژن‌ساز از وزارت بهداشت تحویل شهرستان شده است.

فرماندار نیشابور بیان کرد: حدود ۷۰ نفر از پرسنل درمانی تیپ ۲۱ امام رضا (ع) در بیمارستان صحرایی نیشابور خدمت‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 5289998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha