۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

ایلامی ها ۱۶ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

ایلامی ها ۱۶ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۱۶.۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه میزان صدقه هدف گذاری شده و قابل پیش بینی برای امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال است، گفت: میزان صدقه جمع آوری شده تاکنون حدود ۴۲ درصد میزان هدف گذاری شده و برنامه تا پایان امسال است.

وی با عنوان اینکه صدقات مردم نیکوکار این استان از طریق بیش از ۵۸ هزار صندوق جمع آوری می‌شود، تصریح کرد: حدود ۶.۵ ریال صدقه نیز در این مدت از طریق غیرحضوری و به روش الکترونیک جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان هم استانی‌های عزیز به پرداخت صدقه روش‌های گوناگونی در این زمینه طراحی شده است.

وی به افزایش پرداخت صدقه به روش‌های غیر حضوری اشاره کرد و گفت: علاوه بر درگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی که در این زمینه طراحی و در اختیار مردم قرار گرفته است کارکنان حوزه مشارکت‌های این نهاد به منظور دسترسی راحت مردم به پرداخت غیرحضوری صدقات به درب منازل مردم و مشترکین صدقات مراجعه و از طریق دستگاه‌های پوز اقدام به جمع آوری صدقات مردم خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: صدقاتی که ماهیانه جمع آوری می‌شود در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان، خدمات درمانی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، کمک به تأمین جهیزیه زوج‌ها و به نیازمندان هزینه می‌شود.

کد خبر 5291847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha