۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلاب در مازندران:

دولتمردان به مطالبات مردمی توجه ویژه داشته باشند

دولتمردان به مطالبات مردمی توجه ویژه داشته باشند

ساری- رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران با تاکید براینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها توجه داشته باشند، گفت: نباید جایگاه تشکل های مردمی کمرنگ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر صبح یکشنبه در نشست شورای راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی در ساری با تاکید براینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها باید توجه داشته باشند، گفت: نباید جایگاه تشکل‌های مردمی در تشکیلات اداری کم رنگ دیده شود.

وی اظهار کرد: در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ انتخاباتی بسیار موفق برگزار و دولت کریمه‌ای برپا شد که مایه امید همه انقلابیون شده است. او با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم همه اهداف انقلاب اسلامی تحقق یابد، افزود: احساس تکلیف کردیم تا برای رفع مشکلات و بیان نیازهای مردم تشکل مردمی در کشور و استان مازندران شکل گیرد.

پوراکبر بر لزوم پیگیری به موقع مطالبات مردمی در چارچوب قوانین کشور تاکید کرد و گفت: توسط ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در مازندران شورای راهبردی تشکل‌های مردمی شکل گرفت که در ذیل آن کمیته‌های تخصصی پیگیر مطالبات مردمی و نظارت در فرایند کار هستند.

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم بر اساس اولویت و طبق نیاز سنجی در استان انجام و با دولتمردان در میان گذاشته می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی ما دچار آلودگی مالی شده‌اند لازم است با نظارت دقیق طبق قانون پیگیر مسائل استان باشیم تا با صحت کامل قانونی کارها انجام شود.

حجت الاسلام پوراکبر با تاکید براینکه دولتمردان به مطالبات مردمی بیش از سایر بخش‌ها باید توجه داشته باشند، افزود: با توجه به شکل‌گیری شورای راهبردی در استان جلسات متعددی برگزار شد تا طبق برنامه ریزی مدون مسائل استانی به دولتمردان گزارش شود.

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلابی در مازندران به جایگاه تشکل‌های مردمی و ارج نهادن به مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: نباید جایگاه تشکل‌های مردمی در تشکیلات اداری کم رنگ دیده شود. این مسئول ادامه داد: امروزه حرف اول را مردم می‌زنند؛ زبان گویای مردم همین تشکل‌های مردمی است. مسئولان باید به مطالبات مردمی توجه بیشتری داشته باشند.

پوراکبر خاطر نشان کرد: افرادی که نماینده جامعه هستند زبان مردم محسوب می‌شوند باید خواسته‌های به حق مردمی را به گوش مسئولان کشور برسانند.

کد خبر 5297309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha