۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۳

رئیس حوزه هنری تأکید کرد؛

ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر

ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر

رشت- رئیس حوزه هنری کشور با تاکید بر ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی گیلان در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: این امر در تعالی فرهنگ و هنر استان گیلان بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی دادمان ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه مدیران حوزه هنری باید نگاه هنری به موضوعات و مسائل داشته باشند، اظهار کرد: باور به ظرفیت‌ها و داشته‌های استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به اهمیت جدی گرفتن مسائل و توجه به اتفاقات هنری شهرستان‌ها، گفت: آنچه در فرهنگ و هنر ایران اتفاق افتاده، برآمده از گوشه پر از تکثر و در عین حال هویت واحد جوشان ایرانی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدیران فرهنگی ما بیش از گفتن نیازمند شنیدن هستند، تصریح کرد: امیدوارم رئیس جدید حوزه هنری گیلان بتواند با اقدامات خود، مبدا حرکت‌های نو در حوزه هنرهای انقلاب اسلامی استان شود.

رئیس حوزه هنری کشور عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنری و فرهنگی جریان انقلاب اسلامی استان گیلان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان این حوزه قرار گیرد.

دادمان با تاکید بر ضرورت فعال کردن نیروهای انقلابی استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر، بیان کرد: این امر در تعالی فرهنگ و هنر استان گیلان بسیار مؤثر است.

گفتنی است؛ که در این مراسم «رسول منفرد» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان گیلان معرفی و از زحمات قاسمی رئیس سابق این مجموعه نیز تقدیر شد.

کد خبر 5326152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha