۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

رئیس اوقاف گناوه و دیلم:

اماکن مذهبی گناوه ودیلم حساب بانکی دراختیارافرادناشناس قرارندهند

 اماکن مذهبی گناوه ودیلم حساب بانکی دراختیارافرادناشناس قرارندهند

گناوه- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: هیئت امنای اماکن مذهبی گناوه و دیلم اطلاعات پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هرگونه مساعدت مالی عمرانی به اماکن مذهبی، فقط از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و یا دیگر ادارات مربوطه به صورت قانونی و رسمی صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم افزود: جهت جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی و کلاهبرداری افراد سودجو از حساب بانکی اماکن مذهبی، هیئت امنا بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌های گناوه و دیلم از اعلام مشخصات حساب بانکی حقیقی و یا حقوقی به صورت تلفنی و یا حضوری به افراد ناشناس پرهیز کنند.

وی گفت: در روزهای اخیر افرادی سودجو تماس‌هایی با برخی از هیئت امنا اماکن مذهبی شهرستان گناوه به بهانه واریز اعتبارات جهت ساخت و مرمت اماکن مذهبی حاصل کرده و خود را پرسنل سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی و درخواست شماره کارت بانکی از هیئت امنا مساجد و حسینیه‌ها برای واریز وجه کرده‌اند.

وی یادآور شد: در صورت تماس افراد ناشناس هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی در اختیار این کلاهبرداران قرار ندهید.

کد خبر 5337034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha