۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه:

پاسخ ملت ایران درمقابل هرگونه زیاده خواهی آمریکا کوبنده خواهد بود

پاسخ ملت ایران درمقابل هرگونه زیاده خواهی آمریکا کوبنده خواهد بود

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: آمریکایی‌ها بدانند در مقابل هرنوع زیاده‌خواهی پاسخ ملت ایران کوبنده بوده و در جنگ نظامی و غیر نظامی پیروزی از آن مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری ظهر پنجشنبه در جمع اجتماع راهپیمایی ۱۳ آبان، از حضور در جمع مردم پایتخت شور و شعور حسینی برای بزرگداشت روز استکبارستیزی قدر دانی کرد و گفت: روز استکبارستیزی تقابل جریان غرب‌گرا و جریان توحیدی بوده است.

وی با بیان اینکه سه اتفاق مهم تاریخی در این روز، گواه این امر است، افزود: بر اساس تعالیم قرآن، کفار راضی نمی‌شوند مگر شما دست از دین‌تان بردارید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه موضوع ما با استکبار جهانی موضوع هسته‌ای و موشکی نیست، بلکه موضوع اسلام است، تاکید کرد: همه برنامه‌های تبلیغاتی دشمن به سمت اسلام‌هراسی می‌رود.

تسخیری به چرایی تلاش دشمنان برای ایجاد ایران‌هراسی اشاره کرد و گفت: ام‌القرای اسلام، ایران اسلامی بوده و تفکر اسلامی با سرعت در جهان در حال انتشار است.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد همسایه ما شود تا جنگ همه‌جانبه و ادراکی را گسترش داده و ما را خسته و بر ما غلبه کند و خوی استکباری را بر ما تحمیل کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه به واقعه شهادت دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: این موضوع به خوبی جریان توحیدی در مقابل جریان غرب‌گرایی و مادی‌گرایی را نشان می‌دهد.

تخسیری ابراز کرد: همچنین حرکت توحیدی امام خمینی (ره) و اراده مستحکم ایشان در تقابل با جریان غرب‌گرا و کسانی که ایشان را تبعید کردند، قرار گرفت.

وی به دلاورمردی فرزندان این ملت در مقابله با دزدان نفتکش در روز گذشته اشاره و افزود: دزدان فرهنگ، فکر و اندیشه ملت‌های شجاع در منطقه و دنیا آن‌قدر ذلیل شده‌اند که می‌خواهند نفت ما را بدزدند اما دیدند و روز تسخیر لانه جاسوسی، روزی است که ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی، سفارت آمریکا را به عنوان لانه و مرکز جاسوسی اعلام کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه تصریح کرد: قرآن‌کریم ۶ دشمن را برای مومنان معرفی می‌کند که شامل کفار، مشرکان و مرجفین است.

تسخیری گفت: یکی از جنگ‌ها علیه ایران اسلامی توسط مرجفین است؛ دشمن با تبلیغات سوء، لجن‌پراکنی و اراجیف‌گویی به جان مردم مسلمان و مومن افتاده است و منافقان، شیطان نفس از دیگر دشمنان مومنان است.

وی یاد آورشد: در حال حاضر با انواع اسلام مواجه هستیم که دست‌ساخته آمریکا و انگلیس است. مثل اسلام آمریکایی و اسلام رحمانی که مردم را امروز به آن تشویق می‌کنند.

کد خبر 5343785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha