۴ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۸

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

دولت سیزدهم وضعیت استانداری کرمانشاه را مشخص کند

دولت سیزدهم وضعیت استانداری کرمانشاه را مشخص کند

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت سیزدهم وضعیت استانداری کرمانشاه را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود محمدی عراقی در سفر به شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، در دیدار با اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: امروز توفیق زیارت مردم و مسئولین شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب حاصل شد که خداوند را سپاس گذار هستیم.

وی افزود: سرپل ذهاب بعد از زلزله بسیار آبادتر شده و مردم با نشاط در حال زندگی هستند اما مشکلاتی همچون بازپرداخت تسهیلات دریافتی زلزله همچنان وجود دارد که باید توسط مسئولین پیگیری و مرتفع شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استاندار کرمانشاه در زمان بازسازی زلزله تلاش کردند که آلام و دردهای مردم را کاهش دهند و در ادامه مسیر نیز استاندار و سایر مسئولین باید در کنار مردم باشند.

محمدی عراقی با اشاره به عمده مشکلات استان کرمانشاه بیان کرد: مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال و بیکاری جوانان از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه است.

وی خاطر نشان کرد: تعیین و تثبیت استاندار و تعیین تکلیف استان کرمانشاه با وجود پیگیری‌های بسیار اما همچنان به تأخیر افتاده که از مردم عذرخواهی کردیم و امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر با انتخاب و تثبیت استاندار، وضعیت استان کرمانشاه را تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولین همدل و همگام برای رفع مشکلات تلاش کنند که دولت هم حمایت کند و باقیمانده هم برطرف گردد.

محمدی عراقی با اشاره به ساخت حرم حضرت احمد بن اسحاق (ره)، گفت: حضرت احمد بن اسحاق (ره) همواره مایه رحمت و وحدت و انسجام همه اقوام و مذاهب بوده است.

کد خبر 5383850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha