۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵

امام جمعه میناب:

بارندگی های اخیر در میناب امتحانی برای مسئولان شهرستان بود

بارندگی های اخیر در میناب امتحانی برای مسئولان شهرستان بود

میناب - امام‌ جمعه‌ شهرستان میناب گفت بارندگی‌های اخیر در شهرستان میناب، امتحانی برای مسئولان این شهرستان بود که بعضی از آنها نمره قبولی گرفتند و بعضی هم مردود شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اذعان به اینکه، دولت‌ها و حکومت برای شکوفایی سلامتی افراد جامعه اقدام و گام بردارند، اظهار کرد: هر چند که ما انسان‌ها باید درخواست سلامتی خود را از خداوند متعال و از ائمه معصومین بخواهیم، ولی در واقع این دولتمردان هستند که برای سلامتی مردم جامعه اقداماتی کنند، و زمینه یک جامعه پویا و شاد و سلامت را فراهم کنند

حجت‌الاسلام ابراهیمی در همین راستا با تأکید بر اینکه، این دولت‌ها هستند که باید در راستای سلامتی جامعه اقدام کنند، افزود: با توجه به اینکه شهرستان میناب در محوریت شهرستانهای استان قرار دارد، پس نیاز است که پزشک در شهرستان میناب افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه دانشکدة پزشکی در شهرستان میناب یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان است، اضافه کرد: ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان میناب و ایجاد دانشکده پزشکی مکران یکی از نیازهای جدی و مطالبه مردم شرق استان هرمزگان است، و وقتی پزشک باشد بیمارستان هم ساخته می‌شود.

امام جمعه شهرستان میناب با بیان اینکه، کسی که برای نیاز بیماران تلاش کند از گناهانش پاک می‌شود و به نوعی خدمت به بندگان خداوند است، افزود: دولتها در راستای توسعه سلامتی جامعه نیاز است که به تناسب جمعیت به تربیت پزشک در جامعه بپردازد.

وی با بیان اینکه، بیمار نیاز به عطوفت و مهربانی دارد، تصریح کرد: بیماران نیاز به عطوفت و مهربانی دارد که نیاز است اول کادر درمان و بعد خانواده مریض با آن با مهربانی برخورد کنند، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که برای توسعه سلامت جامعه نیاز است عدالت پزشکی نیاز است که مد نظر قرار بگیرد، و در سلامت و پزشکی در جامعه عدالت فراهم شود و زمینه برای سلامتی و درمان تمام نقاط جامعه فراهم شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهرستان میناب، بیان کرد: از نزول برکت آسمانی در استان و شهرستان میناب از خدای خود شاکریم، اما همین رحمت الهی با توجه به کم کاری ما انسان‌ها باعث مشکل و ضرر و زیان به مردم شهرستان میناب شد، و همین باران رحمت خدا باعث مشکل به شهروندان میناب شد و خسارات‌های زیادی به آنها به بار آورد.

وی با بیان اینکه بارندگی و سیل اخیر در شهرستان میناب، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف شهرستان میناب خسارت وارد کرده است، خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های اخیر شهرستان میناب مسئولین ما امتحان شدند، که عده‌ای زیادی از این مسئولین نمره قبولی گرفتند و دیگر مسئولان پیگیری کنند که علت کم کاری آنها چه بوده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: اما عموم مردم شهرستان مسئولان شهرستان و استان و کشور پای کار آمدند که جا دارد از آنها تشکر کرد، و در ادامه از دولت انقلابی کمال تشکر کردند.

وی تأکید کرد و افزود: باید به کمک شهرداری میناب همچنین اداره راهداری بیایید چونکه در این دو قسمت واقعاً مشکلات زیادی داریم، و اعتبارات خاصی برای حل اساسی مشکل سیلاب در میناب دیده شود.

کد خبر 5394213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha