۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد؛

اجرای ۲۰۰ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان فارس

اجرای ۲۰۰ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در استان فارس

شیراز - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال بیش از ۲۰۰ هزار برنامه در قالب ۴۰۰ عنوان به صورت جشنواره ای در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان گفت: امسال بیش از ۲۰۰ هزار برنامه در قالب ۴۰۰ عنوان به صورت جشنواره‌ای در استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس هماهنگ کننده برنامه همه دستگاه‌های و رسانه‌ها و سازمان‌ها و ادارات است که لازم است هماهنگی کامل صورت پذیرد.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و رئیس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس گفت: دنیا در عرصه‌های مختلف شاهد تحولات مختلف هست و رسانه‌ها باید به این موارد اهتمام خاص داشته باشد، و همه رسانه‌های تصویری، دیجیتال، مکتوب و برخط باید در چگونگی برنامه ریزی در اجرای این برنامه‌ها با هم، هم فکری، و هم افزایی داشته باشند.

تقی سهرابی افزود: رسانه ملی امسال با همفکری با حوزه‌های مختلف و فعالان دولتی و غیر دولتی برای اجرای جشن ملی ۱۴۰۰ آماده است.

وی ادامه داد: مردم، رسانه‌ها و مسئولین قرارگاه رسانه‌ای خود را حمایت کنند تا این قرارگاه بتوان به اهداف خود برسد و ما در گام دوم انقلاب نباید با کسی تعارف داشته باشیم چون این تعارفات مارا در رسیدن به آرمانهای انقلاب ناکام می‌گذارد.

سهرابی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز فارس این آمادگی را دارد تا تمام برنامه‌ها در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و ادارات را در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی پوشش دهد.

کد خبر 5407025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha