۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای بزرگ‌ترین پروژه طرح جهش مسکن توسط بنیاد برکت خراسان شمالی

اجرای بزرگ‌ترین پروژه طرح جهش مسکن توسط بنیاد برکت خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی از اجرای بزرگترین پروژه طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد برکت این نهاد خبر داد و گفت: هزار و ۱۶۸ واحد در دو شهرستان ساخته می شود.

علی شاهینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای تحقق سیاست‌های دولت ایران قوی مبنی‌بر تأمین مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های کم‌درآمد هزار و ۱۶۸ واحد مسکونی را در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های بجنورد و شیروان در دست اجرا دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی ادامه داد: زمین پروژه مسکن شهرستان بجنورد ۹۰ هزار مترمربع مساحت دارد که در آن هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد.

وی افزود: این پروژه دارای ۶۲ بلوک در پنج طبقه ۲ واحدی و ۴ طبقه ۱۶ واحدی است که مجموع زیربنای آن بیش‌از ۴ هزار مترمربع می‌باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی اعتبار این پروژه را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه مسکن بجنورد قریب ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شاهینی در خصوص پروژه مسکن شیروان گفت: پروژه ساخت مسکن شهرستان شیروان ۴۸ واحدی و در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

وی در پایان بیان داشت: این پروژه ۳ بلوک و دارای پنج‌طبقه ۱۶ واحدی است که در مجموع ۲ هزار و ۸۸۰ متر مربع زیربنا و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

کد خبر 5414706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نام IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      انقد مسئولین خراسان شمالی بخیل و حسودن که از خدا میخوایم خیر نبینن رفتن برای مستاجرها توی یه بیابون خونه ساختن دردحالیکه مثلا شهری مثل سمنان خونه های مهر داخل خود شهره چی میشد شما هم نزدیک شهر میساختید البته شما که همه خونه دارید حد و اباد تون همه خونه داره چرا باید به فکر مستاجرها باشید