۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

برجسته‌ترین مصداق جهاد تبیین حراست از انقلاب اسلامی است

برجسته‌ترین مصداق جهاد تبیین حراست از انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه جهاد تبیین همان جهاد کبیر است، گفت: برجسته‌ترین مصداق جهاد تبیین حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در گردهمایی امروز ائمه جمعه سراسر استان که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و ائمه جمعه شیعه و سنی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در حالی داریم به استقبال چهل و سومین فجر انقلاب می‌رویم که فتنه‌های دشمنان، در داخل و خارج همچنان در کار است، اما به فضل الهی به رغم این همه دشمنی دیرینه استکبار و آمریکا و مشکلاتی که برای ملت بوجود آورده اند، انقلاب اسلامی بالنده‌تر از همیشه به پیش می‌رود، زیرا این انقلاب ودیعه الهی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همه قدرت جهاد تبیین را ارائه نمودند زیرا جهاد تبیین همان جهاد کبیر است و برجسته‌ترین مصداق آن حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: چرا رهبری معظم انقلاب اینقدر تاکید دارند این جهاد تبیین ارائه شود؟، از طرفی همگان می‌دانیم؛ مهمترین مصداق‌ها برای اجرایی شدن جهاد تبیین ائمه جمعه هستند.

ریحانی تصریح کرد: دشمن به دنبال تحریف حقایق انقلاب اسلامی است، دشمنان قصد داشتند مسیر انقلاب را تحریف کنند و این کار را با شبهه افکنی در راه مسیر انقلاب اسلامی، القا یأس و ناامیدی و تغییر اصول و ذایقه مردم، یعنی معروف‌ها را منکر معرفی کردن، شروع کرده اند.

وی با اشاره به القائات مخرب دشمنان خاطر نشان ساخت: گرفتن غیرت دینی از مردم و بی تفاوتی نسبت به ارزش‌ها، از دسیسه‌های دیگر استکبار است، زیرا موتور انقلاب ما بر اساس حرارت دینی مردم بود، لذا وقتی این مهم کم رنگ شود دشمنان به اهداف خود نزدیک می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با دعوت از مسئولین برای بیان حقایق بزرگ انقلاب، افزود: مسئولین باید غیرت گفتن حقایق انقلاب را داشته باشند غفلت آفرینی نسبت به پیروزی‌ها و دستاوردها، می‌تواند خطر آفرین باشد که از اثرات مخرب آن، غیر کار آمدن تفکر مقاومت و این که بدون آمریکا نمی‌توان با مشکلات کنار آمد و نادیده گرفتن و غفلت از شکست‌های دشمن امهات آن است.

وی اظهار کرد: امروز ایران جز قدرت‌های برتر جهانی است، لذا باید این همه عظمت و پیروزی‌های شگفت انگیز در گفتمان ائمه جمعه و مسئولین تبیین شود تا نسل امروز به عظمت انقلاب اسلامی بیشتر واقف گردند.

کد خبر 5415361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha