۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

وزیر کشور در آبادان:  

خاکریز ساحل اروندرود در آینده‌ای نزدیک برداشته می‌شود

خاکریز ساحل اروندرود در آینده‌ای نزدیک برداشته می‌شود

آبادان - وزیر کشور گفت: خاکریز ساحل اروندرود که از سال ۱۳۶۷ و در جریان جنگ تحمیلی برای عملیات دفاعی طراحی و ساخته شده بود در آینده‌ای نزدیک برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر امروز با حضور در بازدید از خاکریز مرزی اروندرود در آبادان اظهار کرد: اعتبارات مالی بیشتری برای توسعه شهری در آبادان و خرمشهر اختصاص خواهد یافت.

وحیدی افزود: خاکریز ساحل اروندرود که از سال ۱۳۶۷ و در جریان جنگ تحمیلی برای عملیات دفاعی طراحی و ساخته شده بود در آینده‌ای نزدیک برداشته می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از برداشته شدن این خاکریز با هدف استفاده همگانی از ظرفیت‌های گردشگری و صیادی، سواحل اروندرود برق رسانی و روشنایی، آسفالت سازی و زیباسازی می‌شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به دستور اخیر رئیس جمهور مبنی بر مسئولیت این وزارتخانه در راستای آماده سازی سواحل آزاد شده برای بهره برداری عمومی گفت: آزادسازی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده همه مردم، بیشتر در سواحل شمالی کشور اجرایی شده هرچند سواحل جنوبی را هم شامل می‌شود.

وحیدی افزود: طرح آماده سازی سواحل برای استفاده عمومی آغاز شده است و هر میزان از سواحل که از دست ساحل خواران آزاد می‌شود در اختیار شهرداری‌ها، سپس بخشداری‌ها قرار داده می‌شود تا امکانات رفاهی و بستر لازم برای بهره مندی مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: سواحل به تدریج و با نظارت دقیق وزارت کشور و شهرداری آزادسازی و آماده سازی خواهد شد که از دست اندازی و سو استفاده متخلفان و طمعکاران جلوگیری شود.

کد خبر 5420053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha