۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

امام جمعه سنندج:

اشتغال جوانان کردستانی در اولویت مسئولان باشد

اشتغال جوانان کردستانی در اولویت مسئولان باشد

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای جوان کردستان برای توسعه اشتغال در این استان اقدام عملی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت وفات ماموستا صلاح الدین حسامی امام جمعه سابق این شهر اظهار داشت: کردستان در طول تاریخ پر افتخار اسلامی خویش مأمن علما و عرفای بزرگی بوده است و این خطه از میهن اسلامی به وجود این بزرگان همواره افتخار می‌کند.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم سنندج در مراسم تشییع و تدفین پیکر ماموستا حسامی امام جمعه فقید سنندج اظهار کرد: تلاش‌های این عالم وارسته در روشنگری جامعه و مبارزه با جریان‌های ضد دینی گروهک‌های ضد انقلاب هیچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد و نام و یاد این بزرگوار همواره زنده خواهد بود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته به توانمندی‌های جوانان نخبه و تحصیلکرده کردستانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان و متولیان امر به صورت عملی وارد میدان شده و زمینه اشتغال این جوانان را فراهم کنند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: آبادانی، توسعه و تعالی با شعار محقق نمی‌شود و نیازمند کار عملی است.

وی افزود: مجاهدت و تلاش همه جانبه برای کاهش دغدغه‌های معیشتی و اشتغال جوانان از جمله مباحثی است که همه ما از مدیران و مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی مرهون مشارکت گسترده همه اقوام و مذاهب اسلامی در ایران است و برای تداوم این مسیر عزتمند باید از اتحاد و انسجام موجود حفاظت کنیم.

ماموستا رستمی همچنین بر توجه ویژه خانواده‌های کردستانی در خصوص حرکت جامعه به سوی کهنسالی تأکید کرد و گفت: جوانان موتور محرکه جامعه به سوی پیشرفت و تعالی هستند و باید منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را مدنظر داشته باشیم.

کد خبر 5427377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha