۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خبر داد؛

نوروز با مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز

نوروز با مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز

شیراز – رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: برنامه تلویزیونی مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری در نوروز ۱۴۰۱ بر روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی قانع در بیان جزییات این برنامه اظهار داشت: در پی نشست مشترک مدیران شبکه پنج فارس و سازمان آتش نشانی شیراز تفاهم تولید مسابقه تلویزیونی «چاشنی» با حضور آتش نشانان شیراز صورت گرفت، این برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز فارس با همکاری سازمان آتش‌نشانی شیراز تولید و در بهار ۱۴۰۱ از شبکه فارس و یک شبکه سراسری بر روی آنتن خواهد رفت.

قانع در حاشیه بازدید از روند تصویر برداری مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش‌نشانی شیراز ابراز داشت: این برنامه تلویزیونی تحت عنوان مسابقه چاشنی با حضور ۱۶ تیم تخصصی از ۲۳ ایستگاه آتش نشانی شیراز در آیتم های مختلف از جمله: امدادو نجات، اطفا حریق، تونل دود، عملیات آبی، امداد کوهستان، آبرسانی، امداد چاه از یکم اسفند ماه در روند تصویر برداری و تولید قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بر ضرورت فرهنگسازی برای ایمنی شهروندان و همکاری همه جانبه شبکه فارس با سازمان آتش نشانی تاکید کرد و افزود: تولید برنامه های آموزشی و مسابقه های‌تلویزیونی با هدف آموزش و سرگرمی یکی از اهداف اصلی شبکه است و شبکه فارس در راستای پوشش اخبار سازمان آتش‌نشانی و تولید برنامه های ایمنی و فرهنگی در جهت آموزش و آگاهی هرچه بیشتر شهروندان در ایام مختلف با سازمان آتش‌نشانی همکاری مطلوب و موثری را داشته است.

وی همچنین به روایت تلویزیونی تلاش آتش نشان تاکید کرد و گفت: تولید مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان با هدف به تصویر کشیدن خدمات این ناجیان آتش و حوادث، امری پسندیده و گرانبها به شمار می رود.

گفتنی است مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان تحت عنوان «چاشنی» به تهیه کنندگی مرکز صدا و سیمای استان فارس، همکاری سازمان آتش‌نشانی و اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز در سیزده قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری تولید خواهد شد.

کد خبر 5430708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha