۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۲۴

معاون استاندار اردبیل:

سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل ارتقاء می یابد

سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل ارتقاء می یابد

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: سطح حفاظت بخش اورژانس بیمارستان فاطمی که در مواجهه مستقیم با برخی از آسیب‌ها هستند با کمک فرمانده انتظامی استان ارتقاء می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر جمعه در بازدید از بیمارستان فاطمی اردبیل اظهار کرد: سطح حفاظت بیمارستان فاطمی و مخصوصاً بخش اورژانس که در مواجهه مستقیم با برخی از آسیب‌ها هستند با کمک فرمانده انتظامی استان ارتقا می‌یابد.

وی بر لزوم قدرشناسی از کادر درمان اشاره کرد و گفت: به خاطر مأموریت حساس بیمارستان فاطمی برای پذیرش مصدومین حوادث رانندگی و نزاع‌های دسته جمعی و درگیری‌ها توجه ویژه به تأمین امنیت و آرامش روحی و روانی کارکنان این بیمارستان را می‌طلبد.

قاسمیان در این دیدار از پزشکان و پرستاران بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل به خاطر تلاش‌های شبانه روزی که گاهاً با برخوردهای ناپسند اطرافیان و طرفین درگیری و نزاع‌ها مواجه می‌شوند، دلجویی و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات ادامه برخی از اتفاقات ناگوار و درگیری‌ها به بخش اورژانس بیمارستان فاطمی اردبیل نیز کشیده شده و موجب جراحات جسمی و روحی بر پزشکان و پرستاران زحمت‌کش این بخش می‌شود اظهار کرد: بر همین اساس ضمن بررسی و چاره جویی اجتماعی برای کاهش این نوع رفتارها، سیستم حفاظتی این بیمارستان ارتقا می‌یابد.

کد خبر 5433406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha