۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

امام جمعه جوادآباد:

برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند

برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند

ورامین- امام جمعه جوادآباد با انتقاد از مواضع دوگانه غرب نسبت به بحران‌های جهانی گفت: برخی غربگرایان داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه هاب نمازجمعه این هفته جوادآباد ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، اظهار کرد: مؤمنین را به بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه شعبان دعوت می‌نمایم و امیدوارم از این ماه پرفضیلت بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی با انتقاد از مواضع دوگانه غرب نسبت به بحران‌های جهانی گفت: متأسفانه در داخل کشور نیز بعضی از فتنه گران و غرب گرایان با اتخاذ مواضع دوگانه به‌دنبال وارد کردن کشور در بحران‌های ساخته شده رژیم مافیای بحران ساز آمریکا هستند.

امام جمعه جوادآباد تصریح کرد: آنان با سکوت در قبال جنایات در یمن و فلسطین و عراق در زمان اشغال عراق و افغانستان توسط آمریکا و همچنین در سال‌های اخیر نیز در بحران‌های آذربایجان، ارمنستان و افغانستان و امروز هم در اوکراین به دنبال کشاندن ایران در این بحران‌ها بوده و هستند که با در ایت حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به اهداف شوم خود نرسیده و ان شالله نخواهند رسید.

رضاپور با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری و منابع طبیعی، بیان کرد: از منظر روایات کاشت درخت صدقه محسوب می‌شود، دشت‌ها و زمین‌های حاصلخیزی که محل کشت محصولات استراتژیک و حیاتی مانند گندم و جو و گلزا و امثال این‌ها بوده و هست، نباید تبدیل به باغ‌هایی مانند پسته شود که در آینده هم برای کشاورزان و هم برای کشور مشکل ساز خواهد بود.

کد خبر 5438303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha