۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵

مدیر کل امداد فارس خبر داد؛

واگذاری ۱۷۵۲واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فارس

واگذاری ۱۷۵۲واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فارس

شیراز - مدیر کل امداد فارس گفت: ۷۰ درصد یک هزار و ۷۵۲ واحدی که رسما به خانواده های ایتام و مددجویان استان فارس واگذار می شود در مناطق محروم و روستاها واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بذرافشان در مراسم سالروز تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) به با حضور ریاست محترم جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اعلام این خبر که امروز یک هزار و ۷۵۲ واحد مسکونی رسماً به مددجویان استان فارس واگذار می شود، افزود: از تعداد ۸ هزار و ۷۴۴ واحدی که در کل کشور واگذار می شود یک هزار و ۷۵۲ واحد سهم استان فارس است که ۷۰ درصد این واحدها در مناطق محروم و روستایی واقع شده است.

وی در ادامه افزود: در کنار این اتفاق مهم طی تفاهم نامه ای با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) فاز اول ساخت ۳ هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی نیز در حال انجام است.همچنین ۸۰۰ واحد دیگر نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: امروز و در سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) جشن خودکفایی ۵۰ هزار خانوار نیز برگزار می شود که طبق آخرین آمار ۴۲۷۰ خانوار آن در استان فارس از چرخه حمایتی خارج می شوند تا خانواده هایی دیگری به خانواده امداد اضافه شده و در پروسه توانمندسازی قرار گیرند.

کد خبر 5439333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمدی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      واقعا از رفتن دکتر گریه ام گرفته چقد دکتر بذرافشان محبوب دلها بوده و هست