۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور:

محوریت فعالیت های فرهنگی محلات باید مردم محور باشد

محوریت فعالیت های فرهنگی محلات باید مردم محور باشد

بندرعباس - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در بازدید از محلات امام رضایی ، محله نخل پیرمرد و مسجد حمزه در جمع مردم گفت : محوریت فعالیت های فرهنگی محلات باید مردم محور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید رضا عاملی عصر سه شنبه پس از بازدید از بخش های مختلف محله نخل پیرمرد و آشنایی با فعالیت های فرهنگی و همچنین قرارگاه فرهنگی شهید خلیل تختی نژاد افزود : پویایی و سر زندگی یک محله وابسته به مردم و فعالیت های مردمی است.

وی به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در محلات حاشیه ای اشاره کرد و بیان داشت : تعریف و ایجاد ساز و کارهای استقرار مهارت های شغلی در محلات می تواند باعث کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود معیشت خانواده ها شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور عنوان کرد : لازمه ایجاد تحول و دگرگونی در محلات ، تلاش و کوشش مستمر ، پیگیری مسایل و وفاق و همدلی است.

حجت الاسلام عاملی به نقش ایجاد جایگاه و قرارگاه های فرهنگی در محلات اشاره کرد و گفت : ایجاد نمایندگی آستان مقدس رضوی در محلات می تواند چتر گسترده معنوی ایجاد کند که در سایه آن می توان کارهای بزرگی انجام داد و محلات را توانمند ساخت.

کد خبر 5442390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha