۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵

نماینده بجنورد در مجلس:

پروژه‌های حوزه سلامت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قرار بگیرد

پروژه‌های حوزه سلامت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قرار بگیرد

بجنورد- نماینده بجنورد در مجلس گفت: برای رشد بهداشت و درمان در خراسان شمالی، باید پروژه‌های حوزه سلامت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان‌های خراسان شمالی که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: دولت باید مشکلات بهداشتی خراسان شمالی را شناسایی کرده و با نگاهی ویژه برای حل آن بکوشد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ساخت و یا تجهیز ساختمان ستاد دانشگاه، دانشکده پیراپزشکی، داروسازی، بیمارستان‌های بنت الهدی، امام رضا (ع)، پورسینا، راز و جرگلان، خوابگاه دانشجویان و… را از جمله مطالبات جدی حوزه بهداشت و درمان استان برشمرد و گفت: اعتبارات و منابع درآمدی وزارتخانه دارد که انتظار داریم بخشی از آن برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یابد.

وی بر لزوم قرارگیری پروژه‌های حوزه سلامت استان در ردیف مصوبات سفر ریاست جمهوری تأکید کرد و افزود: با تحقق این امر، برای دریافت مجوزهای مربوطه کار را با جدیت پیش خواهیم برد.

پاکمهر با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی و تأمین عدالت جزو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است، بیان کرد: عدالت در دسترسی به خدمات نظام سلامت به عنوان رکن در قانون اساسی نیز وجود دارد و این مهم برای استان محروم خراسان شمالی باید لحاظ شود.

خدمات سلامت متوازن توزیع شود

محمد وحیدی، دیگر نماینده بجنورد در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: خدمات سلامت در کشور باید متوازن توزیع شود.

وی بیان داشت: در حوزه اعتباری نمایندگان مجلس در کمیسیون بهداشت و کمیسیون تلفیق نگاه مثبتی به حوزه سلامت دارند و در سال جدید نیز با افزایش بعضی ردیف‌های بودجه‌ای، به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان کمک شده است.

کد خبر 5455528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha