۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۴

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی:

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

دیواندره- نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص اعتبار ۲ میلیارد ریالی به سد سیازاخ امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فتحی روز سه شنبه در جریان بازدید از سد سیازاخ دیواندره اظهار داشت: تأمین منابع پایدار آب از جمله اموری است که زمینه ساز توسعه پایدار می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه سد سیازاخ دیواندره نیز از ۱۸ سال پیش شروع شده و تکمیل آن از جمله مهمترین دغدغه‌های مردم منطقه است.

فتحی خاطرنشان کرد: در جریان سفر وزیر نیرو ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سد سیازاخ اختصاص یافت که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ با همت پیمانکاران این پروژه تکمیل شود.

وی افزود: برای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره نیز در سفر وزیر نیرو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که امروز ۱۲۰ میلیارد ریال آن برای ادامه و تکمیل پروژه در اختیار پیمانکار گذاشته شد و امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه نیز به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز اظهار داشت: هدف از بازدید سد سیازاخ اجرای مصوبات سفر وزیر نیرو برای تأمین اعتبار سد سیازاخ و شروع به کار پیمانکاران است و امیدواریم در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

آرش آریانژاد افزود: امسال با برنامه ریزی انجام شده و بارش‌های مناسب و ذخیره سازی آب، مردم و کشاورزان شهرستان دیواندره در تأمین آب مشکلی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمام طرح‌های نیمه تمام حوزه آب تا سه سال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5460265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha