۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ثبت بیش از ۳۲ هزار تماس مردمی با اورژانس گیلان در ایام نوروز

ثبت بیش از ۳۲ هزار تماس مردمی با اورژانس گیلان در ایام نوروز

رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به ثبت بیش از ۳۲ هزار تماس با این سازمان در قالب طرح نوروزی، گفت: هشت هزار و ۷۵۶ مورد از این تماس ها به انجام ماموریت ختم شده است.

دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمارهای طرح نوروزی توسط اورژانس گیلان، اظهار کرد: در مجموع از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۳۲ هزار و ۳۰۳ مورد تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس برقرار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس هشت هزار و ۷۵۶ مورد منجر به انجام مأموریت شده است، گفت: هفت هزار و ۴۵۵ مورد از مأموریت‌ها در حوزه غیر ترافیکی و هزار و ۳۰۱ مورد نیز در حوزه مأموریت‌های ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس گیلان همچنین به مأموریت‌های غیر ترافیکی اشاره و با بین اینکه بیشترین مأموریت‌ها در این بخش مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است، ادامه داد: در این مدت ۳۴ مورد مسمومیت با گاز منوکسید کربن امداد رسانی شده است.

وی با بیان اینکه در طول طرح نوروزی ۷۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در امدادرسانی به مسافران مشارکت داشتند، اضافه کرد: ۶۲۵ نیروی عملیاتی با ۹۰ دستگاه آمبولانس به مسافران و شهروندان گیلانی خدمات رسانی کردند.

کد خبر 5460388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha