۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

رژه روز ارتش نمادی از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است

رژه روز ارتش نمادی از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی که در سالن جلسات این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: رژه روز ارتش در روز دوشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این رژه به صورت محمول به نمایش گذاشتن تجهیزات نظامی است، افزود: امسال بنابر تدابیر اندیشیده شده به دلیل ضرورت اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی رژه روز ارتش همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با بیان اینکه مراسم رژه روز ارتش تنها در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین در این مراسم چتربازان ارتش جمهوری اسلامی آمادگی خود را نمایش می‌گذارند.

طاهری به برنامه‌های هفته ارتش از ۲۱ فروردین تا ۲۹ فروردین اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه، برپایی محفل انس با قرآن کریم، عطر افشانی گلزار شهدا، تکریم خانواده‌های شهدا، دیدار و تجلیل از یادگاران دفاع مقدس، بخشش و تخفیف اضافه خدمت سربازان و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در پادگان‌ها و کوی سازمانی برای خانواده‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای طی این هفته است.

وی اضافه کرد: همچنین طی این هفته در بحث محرومیت‌زدایی و مردم یاری اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شده و نیز نمازگزاران در نماز جمعه گذشته توسط تیم‌های پزشکی به صورت رایگان ویزیت می‌شدند.

طاهری ادامه داد: اکیپ سازمان انتقال خون استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش در قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا مستقر و تمام کارکنان و نیروهای این قرارگاه خون اهدا خواهند کرد.

وی با اشاره به شعار ارتش فدای ملت، خاطر نشان کرد: ارتش تا به امروز در تمام بحران‌ها و حوادث از جمله سیل و زلزله حضور مؤثری داشته و در راستای تحقق این شعار خدمتگزار مردم بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با بیان اینکه ارتش همواره در حراست از این مرز و بوم و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب آماده جانفشانی است، تاکید کرد: برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

طاهری به جایگاه و نقش ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح در اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: در هیچ برهه‌ای از تاریخ این کشور به این اندازه در آمادگی و اقتدار کامل نبوده‌ایم.

‏وی با بیان اینکه هر روز شاهد تهدیدهای جدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم هستیم، خاطرنشان کرد: تمامی سلاح‌ها و تجهیزات ارتش پیشرفته و به‌روز است و آمادگی صددرصدی انجام هر عملیاتی را داریم.

کد خبر 5468192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha