۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۲۴

فرماندار ایذه:

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است

ایذه- فرماندار ایذه با تاکید بر افتخارات ورزشکاران شهرستان ایذه و داشتن پتانسیل‌های خوب در ورزش گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان ایذه با بیان اینکه ایذه قطب کشتی فرنگی کشور است، بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خانه کشتی ایذه لازم است که می‌طلبد این موضوع در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: سالن ورزشی برای بانوان با ۷۰ درصد پیشرفت کار به دلیل نبود اعتبار ۴ سال به حال خود رها شده و این فرصت خوبی است که با تخصیص اعتبار، این سالن را به عنوان یک هدیه به بانوان ایذه‌ای اهدا کرد.

نبوتی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی کلدوزخ تنها با بهره برداری از سالن به حال خود رها شده گفت: با توجه به اینکه خاستگاه ورزشکاران روستاهاست اما شهرستان ایذه با داشتن ۴۰۰ روستا از داشتن یک خانه و زمین ورزشی مناسب بی بهره هستند.

فرماندار ایذه با تاکید بر افتخارات ورزشکاران شهرستان ایذه و داشتن پتانسیل‌های خوب در ورزش بیان کرد: تکمیل و بازسازی پیست دوومیدانی، خانه کاراته و سالن بوکس از جمله مطالبات ورزشکاران این شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، «حمید سجادی» وزیر ورزش، «عبدالله ایزدپناه» نمایند مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت، «رضا نجاتی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، «حمید بنی تمیم» مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان و رؤسای هیئت‌های ورزشی در جلسه شورای ورزش شهرستان ایذه حضور داشتند.

کد خبر 5472695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha