۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

زنگ «سپاس معلم» در مدارس مازندران نواخته شد

 زنگ «سپاس معلم» در مدارس مازندران نواخته شد

ساری- زنگ سپاس معلم به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته معلم و با حضور مسئولان استانی در مناطق مختلف استان از جمله دبیرستان شاهد دختران ناحیه یک ساری نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زنگ سپاه معلم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران پیش ازظهر دوشنبه در دبیرستان شاهد ساری نواخته شد.

قاسم مهدوی معاون آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه معلمان با شرایط خاصی روبرو هستند، افزود: معلمان در شرایط کرونا و پساکرونا خوش درخشیدند و جهادگرانه پای کار آمدند و اقدامات هوشمندانه ای انجام دادند تا مسیر و جریان آموزش متوقف نشود.

وی افزود: اگر معلمان و خانواده‌ها نبودند جریان آموزش در کرونا دچار آسیب‌های جدی می‌شدند و معلمان متعهدانه پای کارآمدند و درک شرایط و این موضوع که نقش ما چه می‌شود را معلمان به خوبی ایفا کرده اند.

وی با اظهار اینکه معلمان مسیر را مشخص می‌کنند و شخصیت آنان است که اندیشه‌های دانش آموزان را می‌سازد، درباره طرح رتبه بندی معلمان افزود: معلمی کار دشواری بوده و دغدغه‌های زیادی دارد و رتبه بندی معلمان در حال تدوین آئین نامه اجرایی است.

مهدوی معیشت معلمان را بسیار مهم دانست و گفت: اگرچه معلمان انسان‌های صبوری هستند که هوشمندانه عمل می‌کنند اما دغدغه‌های معیشتی آنان مهم است و تلاش می‌شود تا منزلت وجایگاه معلمی مدنظر قرار گیرد و نیازهای اولیه و مهم در طرح رتبه بندی معلمان دیده می‌شود.

کد خبر 5481031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha