۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸

امیر حیدری:

نهضت ترجمه علوم نظامی در«نزاجا» راه‌اندازی شده است

نهضت ترجمه علوم نظامی در«نزاجا» راه‌اندازی شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب های روز نظامی در «نزاجا»، گفت: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش راه افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از ۷ عنوان کتاب نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر محمد حسین باقری معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد.

در این مراسم امیر علیرضا شیخ معاونت آموزش و تربیت ارتش و امیر فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش نیز حضور داشتند.

امیر حیدری در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت آموزش نزاجا، اظهار داشت: معاونت آموزش نیروی زمینی در یک مسیر مستقیم قرار گرفته و حرکتی روبه رشد و پیشرفتی را در حوزه نگارش کتاب طی می کند.

وی افزود: آموزش و پرورش که رسالت پیامبران (ص) است توسط معلمان و اساتید در نیروی زمینی تداوم دارد و ما می خواهیم در راستای فرامین مقام معظم رهبری در عرصه علم و دانش آتش به اختیار عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، دشمن شناسی را «جهاد کبیر» دانست و گفت: باید دشمن را شناخت و از تبعیت از آن سر باز زد، این موضوع بسیار مهم است و نیاز به آگاهی و آگاهانه عمل کردن دارد.

امیر حیدری افزود فرمانده معظم کل قوا همواره بر دشمن شناسی و بازی نکردن در زمین دشمن تاکید دارند و این مهم تنها با تعلیم و تربیت درست تحقق پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: آموختن علم روز دنیا و استفاده از این علوم برای پیشرفت باید از برنامه های اصلی ما باشد اما باید این علم و دانش همراه با بینش و آگاهی باشد تا در جهت اهداف دشمن حرکت نکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب های روز نظامی در «نزاجا»، گفت: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش راه افتاده است.

کد خبر 5489397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha