۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۵

امام جمعه موقت ورامین:

آمریکا همواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است

آمریکا همواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: آمریکا همواره در پی ناامن کردن کشور ما بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی با اشاره به گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ خواستار گرفتن انتقام خون شهدای این حادثه تروریستی شد و به ۱۳ آبان ۵۷ اشاره کرد و افزود: ادامه حرکت عظیم انقلاب اسلامی بر عهده جوانان است و نسل جوان بایستی آینده سازان انقلاب هستند.

وی ظلم‌های آمریکا به ملت ایران را برشمرد و گفت: در این همه سال هرچه خون مردم ایران ریخته شده است، توسط نیروهایی بوده که حامی آمریکا و دست نشانده آنان بوده است، آمریکا همواره در پی ناامن کردن کشور بوده است.

قدوسی نژاد گفت: مبارزه با فتنه گران و جنایت پیشگان مجازات قاطع توسط قوه قضائیه را می‌طلبد، شهادت طلبه مظلوم به وحشیانه ترین شکل ممکن و شهادت شهدای شیراز اوج وقاحت فتنه گران است.

وی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر و اضافه کرد: آگاهی دانش آموزان از فتنه‌های دشمن و رسالت سنگین معلمین در تعلیم و تربیت بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه باید قدرت علمی کشور نیز مورد توجه باشد، گفت: میدان دار حرکت علمی کشور دانشگاه، دانشجویان و حوزه‌های علمیه و طلاب هستند و از سویی دیگر باید به افزایش قدرت اقتصادی کشور نیز توجه شود و نیز موضوع قدرت فرهنگی نیز یکی از شاخص‌های اساسی برای توسعه کشور است.

قدوسی نژاد گفت: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که نفس‌های آخر را می‌کشد و تمدن ایرانی اسلامی با پشتوانه ائمه اطهار و هوش ایرانی امروز به بالندگی رسیده است و سر منشأ تمام دشمنی‌ها نیز همین امر است، دشمن باید این را بداند، که انقلاب اسلامی ایران هیچگاه حاضر به پذیرش ظلم نبوده و نخواهد بود.

کد خبر 5624172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha