۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

آموزش سواد رسانه‌ای به کمک دانشگاه‌ها در کرمانشاه ضروری است

آموزش سواد رسانه‌ای به کمک دانشگاه‌ها در کرمانشاه ضروری است

کرمانشاه- جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: آموزش سواد رسانه‌ای به کمک دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در کرمانشاه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ظهر چهارشنبه در افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج اظهار کرد: لزوم بالا بردن سواد رسانه در جامعه امروزی بسیار به چشم می‌خورد و مشکلاتی که امروزه دامن گیر جامعه شده به دلیل عدم سوادرسانه‌ایی است.

وی افزود: سواد رسانه این نیست که در فضای مجازی ورود کنیم بدون اینکه سره را از ناسره تشخیص دهیم و هر مطلبی را تأیید کنیم لذا آموزش در این حوزه ضروری است که مطالب جعلی را از غیر جعلی بشناسیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: با توجه به گستردگی و متنوع بودن فضای مجازی باید آموزش‌ها را هم با کمک دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی گسترده کرد.

سردار قنبری با اشاره به هجمه دشمنان و برنامه آنها برای نسل جوان ما، عنوان کرد: باید جوانان ما به کمک اساتید دانشگاه در حوزه فضای مجازی و برنامه نویسی نرم‌افزارها به‌روز و توانمند شوند.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری که فرمودند باید افسر جنگ نرم باشیم، خاطرنشان کرد: در این مسیر هر چند آزمون و خطاهایی داریم ولی باید تلاش مستمر داشته، هزینه کرد و از این حوزه غافل نشویم تا به رشد و بالندگی برسیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به اینکه استعدادهای ارزنده‌ایی در نوجوانان و جوانان ما نهفته است و باید از آن‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی حمایت شود، گفت: جوانان بر گردن ما مسئولان حق دارند و این حق باید بدرستی ادا شود.

وی ادامه داد: با هجوم امکانات گوناگون رایانه‌ای و ارتباطی و همچنین رشد و افزایش نرم افزارهای دیجیتال در زندگی امروزه منجر به این شده که این حوزه تبدیل به فرصت شود و برگزاری چنین رویدادهایی حاکی از این قضیه است.

کد خبر 5633716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha