۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲

در خطبه های نماز جمعه انجام شد؛

تاکید امام جمعه موقت ورامین بر برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات

تاکید امام جمعه موقت ورامین بر برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات

ورامین- امام جمعه موقت ورامین بر لزوم برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی ضمن تاکید بر برخورد قاطع، سریع و عبرت آموز دستگاه قضائی با عوامل اصلی فتنه گفت: روشنگری توسط آحاد مردم در مورد فتنه اخیر بسیار ضروری است.

وی گفت: کار و جنایتی که فتنه گران انجام می‌دهند بر ضد دین و اساس انقلاب است، باید با رفتارهای داعش‌گونه اراذل و اوباش تبر به دست در تجمعات برخورد شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: برخورد قاطع خواسته اکثریت مردم برخورد جدی و قاطع با اغتشاشگران و حامیان پشت‌پرده آنها خصوصاً سلبریتی‌ها و خواص است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم عزیز از برخی عملکردها انتقاد دارند، تاکید کرد: باید مسئولان نیز در این زمینه‌ها و کاستی‌ها و ضعف‌ها پاسخگو باشند، مطالبه مردم این است که مسئولان باید پاسخگو باشند و نقد و اعتراض را بشنوند، ولی مردم عزیز و صبور صف خود را از جنایتکاران جدا کردند.

قدوسی نژاد ضمن اعلام همدردی با مردم ایذه و سایر خانواده‌های شهدای مظلوم حوادث تروریستی گفت: حادثه خشونت‌بار تروریست‌های سنگدل در ایذه باعث غم و تأثر همه هم میهنان شد.

وی از مردم خواست، هرگونه حرکت مشکوک و فتنه جویانه را به مراجع مربوط گزارش کنند و گفت: مسئولان نیز به موقع مسائل را به مردم اطلاع رسانی کنند، تا زمینه هرگونه اقدام خرابکارانه و اغتشاش برچیده شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم عزیز صرفه جویی در مصرف آب رعایت کرده و برای نزول باران دست به دعا بردارند.

کد خبر 5634702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha