۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۶

برگزاری رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی

برگزاری رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی

ارومیه - رزمایش شرایط اضطراری با هدف تمرین و ارزیابی توانمندی‌های دستگاه‌های امدادی، نظامی و حفاظتی در سوانح هوایی در فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مانور دوسالانه بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی هواپیمایی کشوری با حضور گروه‌های امدادی، امنیتی و پشتیبانی در محوطه فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.

رئیس فرودگاه شهدای خوی در این زمینه گفت: این مانور با هدف تمرین و ارزیابی توانمندیهای دستگاه‌های امدادی، نظامی و حفاظتی در سوانح هوایی و بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی هواپیمایی برگزار شد.

محمدتقی سلجوقی افزود: تمرین هماهنگی بین گروه‌های امدادی خارج و داخل فرودگاه و آمادگی در مدیریت بحران از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود که بخوبی اجرا شد.

وی تصریح کرد: وقوع سانحه هوایی، ارزیابی مدت زمان حضور گروه‌های امدادی در محل سانحه فرضی، اطفای حریق، عملیات امداد و نجات و انتقال مصدومان از مهمترین بخش‌های سناریوی این مانور بود.

سالم خویی سرپرست معاونت عمرانی فرماندار و دبیر اتاق مدیریت بحران شهرستان خوی هم گفت: این مانور با مشارکت ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی دستگاه‌های خدمات رسان و امداد و نجات از هلال احمر، آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی، پلیس و سپاه و عوامل فرودگاه با موفقیت برگزار شد و مورد ارزیابی کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور قرار گرفت.

کد خبر 5660053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha