۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

تداوم هوای سرد در اردبیل/بارش خفیف برف تا سه‌شنبه ادامه دارد

تداوم هوای سرد در اردبیل/بارش خفیف برف تا سه‌شنبه ادامه دارد

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم هوای سرد در اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش خفیف برف تا سه‌شنبه در اردبیل ادامه دارد.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل با اشاره به تداوم هوای سرد به ویژه در ساعات شبانه و اوایل صبح تا اواخر هفته اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی بارش خفیف برف از عصر امروز تا قبل از ظهر یکشنبه و همچنین در روز سه‌شنبه از احتمال بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل پس از طی یک پاییز خشک و کم باران، در سومین روز زمستان شاهد بارش برف هستند، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها شرایط جوی تا روز چهارشنبه در استان اردبیل ناپایدار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در برخی ساعات در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل، نواحی کوهستانی سبلان و دامنه‌های کوه‌های باغرو بارش پراکنده و متناوب برف و باران انتظار می‌رود.

محمدی ادامه داد: احتمال یخبندان، کاهش دید افقی و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و برفگیر دور از انتظار نیست و لازم است تا اطلاع ثانوی کوهنوردان بومی و غیربومی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 5663641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابراهیم IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      1 0
      آقا خواهشاً بفرمایید وضعیت کلی آب و هوای امسال چطور خواهد بود آیا مثل پارسال برف سنگین خواهیم داشت ؟؟؟؟؟