۴ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۳۰ نفر در جاده‌های برفی استان سمنان امدادرسانی شدند

۳۰ نفر در جاده‌های برفی استان سمنان امدادرسانی شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: ماموران امدادی بامداد در چند عملیات جداگانه، مجموعاً به ۳۰ نفر در جاده‌های برفی استان امداد رسانی کردند.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به بارش برف و کولاک در جاده‌های برف گیر استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته، تاکید کرد: بارش برف بامداد امروز باعث واژگونی یک دستگاه پراید با شش سرنشین در محور میامی- شاهرود شد که با حضور عوامل امدادی همه سرنشینان امداد رسانی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این تنها حادثه رانندگی دیشب نبود بلکه واژگونی یک کامیون در کیلومتر ۱۷ محور فولاد محله به کیاسر نیز باعث مصدومیت یک سرنشین این کامیون شد، ابراز کرد: با حضور عوامل امدادی این سرنشین کامیون نیز به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در حادثه سوم برخورد پژو ۲۰۶ با کوه پس از انحراف از جاده باعث گرفتاری این خودرو شده بود که سه نفر امداد رسانی شدند، تاکید کرد: این حادثه در محور دامغان- سمنان رخ داد و خوشبختانه کسی آسیب ندید و تنها سه سرنشین این خودرو اسکان و امداد رسانی شدند.

محمد خانی با بیان اینکه مجموعاً در این تصادفات ۱۰ نفر امدادرسانی شدند، تاکید کرد: گرفتار شدن ۱۰ تریلی با ۲۰ سرنشین در محور دامغان به سمت جندق نیز باعث اعزام تیم‌های امدادی هلال احمر و امدادرسانی به این افراد شد تا مجموعاً عوامل امدادی هلال احمر استان طی بامداد گذشته به ۳۰ نفر امداد رسانی کنند.

وی با بیان اینکه مردم در صورتی که کار ضروری ندارند، در روزهای برفی از جاده‌های مرتفع استان سمنان عبور نکنند، ابراز کرد: در صورت اضطرار به عبور از راه‌ها، حتماً زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی مانند پتو، لباس گرم، غذای خشک و… همراه مردم باشد.

کد خبر 5664374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha