۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

هشدار مدیریت بحران نسبت به لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان تهران

هشدار مدیریت بحران نسبت به لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان تهران

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان هشدار داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از سفر غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای امروز یکشنبه چهارم و فردا دوشنبه پنجم دی ماه خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق گزارش هواشناسی برای امروز و فردا در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات شمال شرقی و برای سه شنبه ششم دی ماه در ارتفاعات شمال شرقی استان بارش برف، مه پیش بینی شده است گفت: به همه شهروندان توصیه می‌شود از سفر غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی بپرهیزند.

یزدی مهر در ادامه با اشاره به گزارش هواشناسی به پیش بینی ماندگاری هوای سرد، وزش باد شدید موقت و کولاک افزود: یخبندان، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها از مخاطرات این پدیده بوده و ضروری است شهروندان در این خصوص توجه ویژه را داشته باشند.

وی در خصوص اختلال در تردد و احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی نیز هشدار داد و عنوان داشت: به همه رانندگانی که قصد حضور در جاده‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و ایمنی جاده را رعایت کنند تا خدایی ناکرده دچار حادثه نشوند.

کد خبر 5664755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha