۴ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۲۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

تحقق دولت مردمی و ایران قوی در گرو تقویت سرمایه‌های اجتماعی است

تحقق دولت مردمی و ایران قوی در گرو تقویت سرمایه‌های اجتماعی است

تبریز-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی به میدان وارد شده و لازمه تحقق این شعار تقویت سرمایه های اجتماعی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز یکشنبه در سومین مرحله کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد با موضوع قوانین و مقررات مالیاتی، افزود: وظیفه مسئولان، سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت است و همه مدیران باید انجام امور را به مردم و نمایندگان آنها در تشکل‌های مردمی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه سمن‌ها باید به صورت تخصصی فعالیت کنند، گفت: اعتماد عمومی و وفاق اجتماعی زمانی در جامعه گسترش خواهد یافت که مردم سطح اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهند و در این زمینه سازمان‌های مردم نهاد نقش اصلی را برعهده دارند.

رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان با بیان برخی از مشکلات سمن‌ها در زمینه امور مالیاتی، گفت: تمامی سازمان‌های مردم نهاد از مالیات معاف هستند به شرط آنکه اظهارنامه مالیاتی را تنظیم و به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

محمدی تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال کارآمدی سمن‌ها و افزایش کیفیت و توانمندی‌های آنهاست و تنها صدور مجوز و افزایش کمی تشکل‌ها نمی‌تواند گره‌ی از مشکلات را باز کند.

کد خبر 5665125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha