۶ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

طرح «سردار شهید همت» در خوزستان اجرا شد

طرح «سردار شهید همت» در خوزستان اجرا شد

اهواز- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح توانمند سازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ابتدایی در استان با عنوان «طرح سردار شهید همت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده فرانک موسوی عصر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح توانمند سازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی در خوزستان گفت: در این طرح هشت حلقه علمی با موضوعات مختلف درسی در پایه‌های مختلف سامانه «شاد» ایجاد شده و با عضویت مدرسان استان‌ها و استادان کشوری و کارشناسان به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: مدرسان ضمن برگزاری با کیفیت دوره‌های توانمند ساز حضوری با بهره‌مندی از فیلم دوره کشوری تربیت مدرس، نسبت به آموزش و تربیت مربی راهبران در مناطق اقدام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: حلقه علمی استانی را به عضویت تمام مربی - راهبران تشکیل می‌دهند و فعالیت‌های متناظر در کشور را در استان پیاده سازی می‌کنند.

موسوی با عنوان اینکه این طرح با نام «سردار شهید ابراهیم» همت مزین شده است، ادامه داد: تمام همکاران کلاس‌های چند پایه مشمول این طرح هستند و هر همکار کلاس چند پایه مجاز به شرکت در یکی از موضوعات درسی است.

وی، ترویج و توسعه خود ارتقایی و یادگیری مشارکتی و غیر حضوری در معلمان را از جمله اهداف این طرح کشوری دانست و تصریح کرد: ارتقای دانش تخصصی معلمان و مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و همچنین ارتقای کیفیت تدریس معلمان و یادگیری دانش آموزان در سطح مدارس از دیگر اهداف طرح است.

کد خبر 5666659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha