۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸

مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

چهار نمایش با محوریت مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

چهار نمایش با محوریت مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج_ مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار نمایش با محوریت مساجد استان اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ذیل واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد اجرای نمایش‌های عمومی در مساجد ایجاد شده است.

وی ابراز داشت: هدف از این کار، مردمی سازی تئاتر و جذب و تربیت نیروهای مسجدی با تفکرات مسجدی است تا در عرصه هنر نمایش حضور یابند و با توجه به علاقه خودشان راه خود را در تئاتر حرفه‌ای پیدا کنند.

آئین تصریح کرد: اجرای عمومی نمایش‌های رخت شور، نوشته محمد علی دستان و کارگردانی فرخنده ریاحی، چادر سفید نوشته جمیله یوسفی فشکی و کارگردانی صغرا خارا، ایرانمان نوشته و کارگردانی یاسر خالقی، کیف پول نوشته احسان عارف و کارگردانی حمید ویسی با همین رویکرد در مساجد استان بوده است.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان با اشاره به محل برگزاری این نمایش‌ها تصریح کرد: این ۴ نمایش از تاریخ ۲۸ آذرماه تا ۴ دی ماه در مساجد امام حسن (ع)، امام رضا (ع)، امام حسین (ع) و مسجد صاحب الزمان (عج) شهر لنده برای مردم اجرای عمومی شد.

آئین اظهار کرد: این نمایش‌ها قرار است در همایش محرابیان استانی همراه با ۴ اثر دیگر با هم در مساجد شهر لنده و سوق برای عموم مردم اجرا شوند.

کد خبر 5671090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha