۲۱ دی ۱۴۰۱، ۸:۲۳

معاون استاندار ایلام خبر داد؛

برنامه ریزی برای ساخت ۸ هزار واحد مسکن روستایی در ایلام

برنامه ریزی برای ساخت ۸ هزار واحد مسکن روستایی در ایلام

ایلام-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از برنامه ریزی برای ساخت هشت هزار واحد مسکن روستایی در ایلام خبر داد.

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سهمیه چهار ساله استان ایلام برای احداث واحدهای پروژه مسکن ملی ۳۲ هزار و ۴۰۱ واحد است.

وی بیان کرد: هشت هزار واحد از این تعداد در نقاط روستایی، یک هزار و ۶۸۷ واحد به شکل استیجاری، پنج هزار و ۷۲۹ واحد توسط بخش خصوصی، چهار هزار و ۲۹۶ واحد در بافت‌های فرسوده و ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد نیز توسط راه و شهرسازی استان احداث می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: چهار هزار و ۲۹۶ مورد از واحدهای پروژه مسکن ملی این استان بر اساس پیش‌بینی‌ها در بافت‌های فرسوده شهرستان‌های مختلف احداث خواهد شد.

وی یادآور شد: ۲ هزار و ۹۰۱ واحد نیز در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال احداث است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مابقی نیز از طریق خرید زمین، الحاق به شهر یا ظرفیت ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین می‌شود که در حدود ۲۰ هکتار است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰ هزار نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند که ثبت نام هشت هزار نفر نهایی شده و سه هزار و ۷۹ نفر نیز نسبت به واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی اولیه اقدام کرده‌اند و فرآیند احداث ۲ هزار و ۲۷۰ واحد آغاز شده است.

کد خبر 5679220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha