۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد؛

اختصاص۱۰هزارمیلیاردریال برای اشتغالزایی درروستاهای آذربایجان غربی

اختصاص۱۰هزارمیلیاردریال برای اشتغالزایی درروستاهای آذربایجان غربی

ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری های انجام شده ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بنیاد برکت برای اشتغال‌زایی در روستاهای این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر دوشنبه در جریان بیست و یکمین سفر شهرستانی خود در جمع مردم روستای چیانه شهرستان نقده با بیان اینکه توجه به مناطق روستایی و کم برخودار از اولویت‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: اشتغال‌زایی در روستاها، فرآوری محصولات تولیدی در روستاها و ایجاد مسکن برای تثبیت جمعیت روستایی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به بهداشت، حوزه آموزشی، آب شرب و طرح هادی روستاهای آذربایجان‌غربی باید بررسی و در اسرع وقت برطرف شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه در دهه فجر میزان بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید، اضافه کرد: این قول را به مردم می‌دهیم که طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه گاز سراسری متصل شوند.

وی همچنین بر ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی و تقویت اینترنت پرسرعت خانگی در روستاها تاکید کرد.

معتمدیان با تاکید بر اینکه بهداشت و سلامت مردم خط قرمز دولت است، گفت: در همین راستا و در عرض سه ماه باید طرح مطالعاتی فاضلاب روستای چیانه نقده به اتمام برسد.

استاندار آذربایجان غربی روز دوشنبه در قالب بیست و یکمین سفر شهرستانی خود میهمان مردم شهرستان نقده است.

محمدصادق معتمدیان در جریان این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، با مردم بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی می‌کند، در این سفر اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند.

معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه‌هایی چون بازدید از زیرساخت‌های عمرانی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

کد خبر 5684049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آتا خان IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      به استاندار محترم بگید مشکل ۲۰ساله زمین های تعاونی هفت چشمه نقده حل کنه عمر مفید یک انسان مگر چقدره؟