۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس مطرح کرد؛

اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه

اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه

ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام محمد سبزی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات محله یاقوت آباد ساوه گفت: این شهرستان زرندیه و ساوه علاوه بر شهرها دارای ۴۲۰ روستا هستند که هر یک از آنها دارای مشکلات خاص خود بوده و ما باید پاسخگوی تمامی مناطق شهری و روستایی باشیم.

وی جذب ۳۵۰ میلیارد تومان برای لایروبی قنوات و کانال کشی نهرها، جذب ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت جاده قدیم ساوه - تهران را از دیگر اعتبارات اختصاص یافته در این شهرستانها عنوان کرد.

حجت الاسلام سبزی تصریح کرد: در حوزه درمانی نیز برای احداث اولین بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه بعد از انقلاب، رقم ۳۵۰ میلیارد بودجه برای دو سال آینده اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: برای آب ساوه به عنوان بزرگترین پروژه استان مرکزی ۵۰۰ میلیارد تومان برای امسال جذب شده و هم اینک در مرحله واگذاری به پیمانکار برای اجرا است تا با اجرای این پروژه ۴۴۰ لیتر بر ثانیه آب وارد ساوه شود چون که اگر این امر محقق نشود در آینده کم آبی معضل بزرگی برای شهر ساوه خواهد بود.

حجت الاسلام سبزی اظهار داشت: دولت هسیزدهم در تلاش است تا با یک کار کارشناسی و حساب‌شده توسعه افقی شهری را هم عملیاتی کند و تصمیم گرفته تا ویلاسازی کند به نحوی که زمین بدهد و خود مردم بسازند و دیگر نیازی به پیمانکار هم نباشد، لذا امیدواریم در ساوه به بزودی این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 5685096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha