۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اعلام کرد؛

تجلیل از ۵۰۰ مادر و همسر شهید در جشنواره اسوه های صبر مازندران

تجلیل از ۵۰۰ مادر و همسر شهید در جشنواره اسوه های صبر مازندران

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از ۵۰۰ مادر، همسر و دختر شهدای استان مازندران تکریم به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی ظهر شنبه در جلسه استانی دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با تأکید بر ضرورت تکریم از خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: در این راستا این اداره کل هر ساله در ایام ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف این برنامه افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم از مادران، همسران و دختران شهدا و تبیین زندگی فاطمی و شهدایی برای نسل جوان از جمله اهداف است.

سردار ملکی با بیان اینکه در این راستا برابر ابلاغ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هر ساله جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را در مرکز استان برگزار می‌کنیم، گفت: دهمین دوره این جشنواره را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و شهرستان بابل میزبان این برنامه خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان بابل در بین شهرهای استان بیشترین شهید را تقدیم کرد، ادامه داد: با این نگاه این شهرستان را انتخاب کردیم و این جشنواره چهارشنبه پنجم بهمن از ساعت ۹ الی ۱۱ در مصلای بابل برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: در این مراسم ۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدای استان با حضور مسئولین استانی تکریم خواهند شد.

وی بر لزوم تبیین نقش زنان و بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی به زنان عزت بخشید و حضور این قشر فرهیخته در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و... از خدمات شایسته نظام محسوب می‌شود که باید به نسل جوان امروز بازگو شود.

کد خبر 5688162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha