۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان مطرح کرد؛

مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های فرهنگی‌ است

مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های فرهنگی‌ است

رشت- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی گفت: برای مقابله با این روش خصمانه نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های  فرهنگی‌ و تربیتی‌ هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میرعظیمی ظهر سه شنبه در سومین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان چهل‌وچهارمین فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی گفت: برای مقابله با این روش خصمانه نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های فرهنگی و تربیتی هستیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه برای ارتقا کیفی برنامه‌های کانون باید همبستگی و همگرایی بین دستگاه‌های عضو کمیته این مجموعه را افزایش داد افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اهم برنامه‌های کانون باشد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های درنظر گرفته شده در تمامی شهرستان‌های گیلان بیان کرد: رویکرد برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان امیدآفرینی است و برای نشان دادن عظمت ایران اسلامی باید در این مسیر حرکت کنیم.

میرعظیمی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال یعنی «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» عنوان کرد: این شعار محور برنامه‌های ما را مشخص کرده و باید موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف بیان شود.

وی با تاکید بر انعکاس برنامه‌های درنظر گرفته شده برای دهه فجر در فضای مجازی تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه‌های مصوب این کمیته ضروری است.

کد خبر 5691075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha