۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

راه‌یابی 8 اثر به مرحله استانی رویداد تئاتر بچه‌های مسجد

راه‌یابی 8 اثر به مرحله استانی رویداد تئاتر بچه‌های مسجد

بجنورد_ مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی از راه‌یابی 8 اثر به مرحله استانی دومین رویداد تئاتر مردمی بچه‌های مسجد خبر داد.

سید مهدی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیأت داوران دومین رویداد تئاتر مردمی بچه‌های مسجد متشکل از علیرضا فیروزه، عباس کریمی و سید مهدی کشمیری بود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی گفت: از بازبینی آثار شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج، گرمه و جاجرم آرا و نمایش‌های منتخب خود را جهت اجرای عمومی در مساجد استان اعلام کردند.

وی افزود: نمایش واگویه‌های قهرمان کربلا به کارگردانی سید یوسف حسینی از بجنورد و نمایش در آرزوی شهادت به کارگردانی محمد یحیی‌آبادی از اسفراین و نمایش روایت ناتمام به کارگردانی محمد یحیی‌آبادی از اسفراین از آثار منتخب این رویداد بودند.

کشمیری با بیان این مطلب که نمایش هبوط به کارگردانی مهدی بختور از اسفراین و نمایش مهجورا به کارگردانی محمدمهدی شاهی‌پناه از گرمه از جمله آثار راه یافته به مرحله استانی این رویداد بودند، گفت: نمایش بچه بازارچه به کارگردانی محمدمهدی شاهی‌پناه از جاجرم و نمایش پناهگاه به کارگردانی مهدی فخرانی از جاجرم نیز برای اجرای عمومی در مساجد استان برگزیده شدند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی افزود: نمایش تالار به کارگردانی حسین اکبرزاده از بجنورد نیز از جمله آثار منتخب داوران بود.

کد خبر 5698730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha