۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

۳ هزار میلیارد طرح عمرانی در شهرک های صنعتی یزد اجرا می‌شود

۳ هزار میلیارد طرح عمرانی در شهرک های صنعتی یزد اجرا می‌شود

یزد - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد از اجرای ۵۱ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد و گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۱ طرح آماده بهره برداری است.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۱ مناقصه عملیات اجرایی طرح‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شده است اظهار کرد: تاکنون از تعداد طرح‌های مناقصه ۱۱ طرح به مرحله قرارداد به مبلغ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

دهقان با اشاره به اینکه این طرح‌ها بیشتر مربوط به تصفیه خانه، آسفالت معابر و شبکه توزیع آب بوده است افزود: ایجاد راه‌های دسترسی و آسفالت معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت فنی شرکت در سال جاری مورد توجه قرار گرفته به طوری که تاکنون عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از معابر شهرک‌های یزد، صدوق، یزد مهر و منطقه ویژه یزد به پایان رسیده است.

وی ایجاد شبکه برق شهرک‌های یزد مهر و میبد ۲ به طول هشت کیلومتر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده از ابتدای سال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بر اساس برنامه زمانی اجرای پروژه‌ها ایستگاه آب شهرک‌های صنعتی تفت ۲، یزد مهر و منطقه ویژه اقتصادی یزد با اعتبار ۵ میلیارد ریال تجهیز شده است.

کد خبر 5815509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha