۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵

دادستان قزوین:

اجازه فعالیت بدون مجوز به شرکت های پیش فروش خودرو را نمی دهیم

اجازه فعالیت بدون مجوز به شرکت های پیش فروش خودرو را نمی دهیم

قزوین- دادستان قزوین تاکید کرد: از این پس هیچ‌کس بدون مجوز از بانک مرکزی و دستگاه های مرتبط نمی‌تواند در قزوین شرکت پیش‌فروش خودرو راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجبی پیش از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین از افزایش مجازات‌های جایگزین حبس در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند در کاهش جمعیت کیفری استان قزوین بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به حواشی هفته اخیر موقوفه حسینیه امینی‌ها افزود: اداره کل بازرسی استان قزوین موضوع و نحوه واگذاری را بررسی خواهد کرد و مطمئن تخلف و یا حتی شایعه پراکنی در این حوزه را پیگیری خواهیم کرد.

دادستان قزوین با بیان اینکه کاهش جرایم خشن یکی از برنامه‌های جدی ما در استان قزوین است عنوان کرد: اختصاص سه شعبه برای این امر باعث ایجاد بازدارندگی در بین مجرمان سابقه دار شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح‌های مختلف بیش از ۳۰۰ سلاح سرد در استان قزوین جمع آوری شده اما در رابطه با سلاح گرم آمار نگران کننده‌ای وجود دارد.

رجبی با اشاره به اجرای احکام متهمان حوادث سال گذشته تصریح کرد: تمامی متهمان حوادث اخیربا عفو مقام معظم رهبری از زندان آزاد شده‌اند.

وی گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته ۲۳۲ مأمور مجروح شدند و ۱۶ میلیارد خسارت به اموال عمومی وارد شد.

دادستان قزوین با اشاره به وضعیت شرکت‌های پیش فروش خودرو در استان قزوین ادامه داد: دولت و دستگاه قضا در استان قزوین حامی شرکت‌های لیزینگی دارای مجوز از بانک مرکزی هستند اما در برابر شرکت‌های بدون مجوز با قاطعیت ایستادگی خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: اولویت ما در برخورد با این شرکت‌ها حفظ حقوق مردم است اما مردم هم علی رغم تذکر چندین باره بر سرمایه گذاری در این شرکت‌ها اصرار دارند.

رجبی در پایان اضافه کرد: از این پس هیچ‌کس بدون مجوز از بانک مرکزی و دستگاه‌های مرتبط نمی‌تواند در قزوین شرکت پیش‌فروش خودرو راه‌اندازی کند.

کد خبر 5815621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      سلام خواهشن از دستگاه قضاو دادستان قزوین میخاهم که به پروندهای خودرویی ومضاربه در تاکستان رسیدگی کندکل سرمایه مردم دست این کلاه برداران است لطفا رسیدگی کنید