۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰

مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان قم گلباران شد

مزار شهدای هفتم تیر در گلزار شیخان قم گلباران شد

قم- همزمان با سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار ایشان مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای هفتم تیر استان با حضور خانواده معظم شهدا در گلزار شیخان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه در سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در فاجعه انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی با حضور خانواده معظم شهدای هفتم تیر، جانبازان و ایثارگران، مسئولان دستگاه قضائی در استان قم، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین اقشار مختلف مردم، شهدا قبور مطهر شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان گلباران و عطر افشانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی موجب رسوایی چهره منافقان در کشور شد و خون این شهید عزیز برای استمرار انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشت.

استان قم ۱۲ شهید در واقعه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد مزار ۹ نفر از شهدا در قم است.

شهیدان علی هاشمی، محمد عینی، عماد کریمی بیژنی، سید نورالله طباطبایی نژاد، سید عبدالوهاب قاسمی، صادقی و غلامحسین حقانی در گلزار شهدای شیخان قم و شهیدان محمد منتظری و عبدالحمید دیالمه نیز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مدفون هستند.

کد خبر 5822263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha